.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از مازندران تا برج خلیفه دبی در امارات متحده عربی ؛
درخواست ورزشکار توانخواه مازندرانی از مسئولان برای افتخارآفربنی دیگر در عرصه بین المللی
شنال نیوز : این ورزشکار توان‌خواه با بیان اینکه قصد دارد از قوچان تا مشهد را پیاده‌روی کند، گفت:از مسؤولان انتظار دارد تا در این مسیر یاریگرش باشند.....
درخواست ورزشکار توانخواه مازندرانی از مسئولان برای افتخارآفربنی دیگر در عرصه بین المللی

شمال نیوز:  یک ورزشکار توان‌خواه که در سال گذشته رکورد پله نوردی برج میلاد تهران را با صرف زمان ۴۱دقیقه شکست، گفت:پس از انجام پله نوردی، مسؤولان بسیاری برای تبریک و تحسین آمدند اما میزان حمایت همه آنان تنها یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان بود.

به گزارش شمال نیوز،  محبتی با بیان اینکه برای انجام پله نوردی برج میلاد به مدت ۵ماه به تنهایی و بدون امکانات تمرین کرد، افزود:در طول این مدت برای افزایش آمادگی جسمانی‌اش به پارک میرزاکوچک خان جنگلی«هزارپله» می‌رفت و پله نوردی می‌کرد؛ به طوری که آرنج دست چپش آسیب دید که پزشک انجام حرکات ورزشی را ممنوع کرد.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدفش که سربلندی کشور در جهان است سختی‌های بسیاری را پشت سرگذاشت، اضافه کرد:متأسفانه توان‌خواهانی مانندمن برای جذب مشارکت اسپانسرها مشکل دارند و کسی حمایت نمی‌کند.

این ورزشکار توان‌خواه با بیان اینکه قصد دارد از قوچان تا مشهد را پیاده‌روی کند، گفت:از مسؤولان انتظار دارد تا در این مسیر یاریگرش باشند.

وی با بیان اینکه پله نوردی برج خلیفه دبی در امارات متحده عربی برنامه آینده اوست، افزود: برای رفتن به امارات و انجام این رکورد ورزشی که افتخاربزرگی برای ایران است، نیاز به حمایت مسؤولان و خیرین دارد.

محبتی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف خود نهایت تلاشش را به کار می بندد، گفت: دلش می‌خواهد نزد رهبر انفلاب برود و مشکلاتش را بیان کند تا شاید مسؤولان کمک کنند و به اهداف ورزشی خودش برسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.